måndag, oktober 20, 2008

Blast from the past

På bilden syns mina modellflygplan som fram tills nu har hängt i mitt pojkrum hemma hos min mor och far. Nu har dom sålt sitt hus och i helgen var jag hemma och flyttade ur mitt gamla rum som mest bara har funnits där.
När jag gick igenom mina byrålådor hittade jag ett gäng brev från tjejer som jag känt, jag skulle vilja kalla dom kärleksbrev men det som jag ganska snart inser när jag läser breven är att jag tydligen var ett jävla svin. Det fanns brev där någon undrade varför jag inte längre svarade på hennes brev. Det fanns brev om att jag "gjort slut" genom att sluta höra av mig, och brev som mest bara undrade vad fan jag höll på med.
FÖRLÅT ni stackars tjejer som jag varit nedrig mot, det var inte min mening att vara ett svin, jag är ju snäll!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser att din F-14 tillhör Jolly Roger. Det gjorde min modell också. De borde varit med i Top Gun.

/Niklas