fredag, oktober 31, 2008

Sjömannen och jag

Det den suddiga mobilkameraskitbilden försöker visa är min vän sjömannen, vi var på lokal i onsdags. Lokalen hette Debaser och det var ska, reggae och rocksteadyafton, mycket trevligt. Vi blev ganska dragna både sjömannen och jag och vi var rörande överens om att att Blody Mary var det bästa man kan dricka en tidig morgon på Debaser. Jag gillar verkligen Blody Mary men dagen efter gjorde jag inte riktigt det.
Vad sjömannen tyckte har jag ingen aning om för jag har inte fått tag i honom sedan vi skildes åt på McDonalds vid slussen...

Är det nån som sett en vilsen sjöman mellan klockan 04-05 i Torsdags så kan ni ju höra av er

2 kommentarer:

Karin sa...

I wish!

Jag tycker förövrigt att det var jävligt objussigt att bara bjuda på en suddig bild på denna upphypade sjöman. Vart är tatueringarna? Vart är de muskulösa armarna?

Sofia sa...

Förmodligen sprang han gata upp och gata ner en stund innan han drev hemåt i full knop. En sjöman reder sig alltid efter lite tomatjuice med sprit!!!gaplismo