fredag, december 19, 2008

Fuck me

Jag beundrar människor som orkar jobba nattpass i typ hela sitt liv, efter några nätter är jag som ett dregglande jucklo med ögonpåsar under ögonpåsarna och en uppsyn som gör att folk tror att jag har krökat stenhårt och rökt rökheroin de senaste 5 dygnen. Nu har jag ändå ett jobb jag tycker är roligt, tänk på de där jäklarna som står och slipar stolsfötter på Ljunghälls i Småland hela sitt vuxna liv natt efter natt. Hur i helvete går det till? Varför är inte självmordsprocenten högre än vad den är där? Varför i helvete väljer man att slipa stolsfötter, på natten?

Jag ska fan sluta att jobba natt

3 kommentarer:

Karin sa...

Fast finns det folk som gör det på riktigt? Jag tror dig inte.

Och kan du förresten sluta med att ha så att man måste skriva i ett ord innan man ska kommentera, det är jobbigt. Jag lovar att kommentera oftare om du tar bort det.

Peder sa...

Jo det gör faktiskt det, tror jag. visste inte om det det där med ordet men nu ska det vara borttaget, kommentera på bara

Anonym sa...

Jobbar du svart?

Jag bara undrar... jobbar du svart?