onsdag, december 31, 2008

Las Palmas 3

Idag har jag fått lite sol på mig och badat i havet, det känns väldigt fint. Har även kommit till en eventuell lösning på The Gran Canaria smell, ett tag trodde jag att lukten inte fanns, sen kände jag den snabbt när jag stod och duschade(!) och nu tror jag att det är mitt snor i näsan blandat med lukten av en väldigt populär after shave som typ alla herrar verkar använda, men jag är inte säker än.
En sak jag inte visste om Spanjorerna är att de firar jul den 6 Januari, är inte säker på varför, någon som har info om det?

Hoppas ni trogna läsare får en förtrollad afton denna nyårsafton, och ni som inte läser det här kan dra åt helvete.

KORT SNYGGT HÅR!!!!

1 kommentar:

lantis på väg sa...

Aftonen var mycket bra, stjärnklart, skumpa o fin fina fyrverkerier. Men jag sakna dig när de var dax för efterrätt:) Hade ingen att ha glasskrig mä!