måndag, december 29, 2008

Las Palmas

(Här skulle det ha varit en bild på Sex shopen som ligger granne med vårt hotell om inte det jävla spanska internet vore så in i helvete slött)

Jag har det rätt bra, lite småfull hela tiden, bor på 5-stjärnigt hotell vid stranden. Vädret har varit lite si och så, fint väder med bad i havet igår, molnigtoch lite blåsigt idag. Vädret botar man enklast med bärs tror jag.
En sak som mer och mer tar upp min tid är att lokalisera en viss lukt, vi kan kalla den The Gran Canaria Smell. Den sticker till i näsborrarna när man minst anar det och påminner lite om en farbror som har stått och rökt korv över en enrisrök och sedan sprutat på sig en ansenlig mängd Axe-spray, lukten är inte på något sätt angenäm. Det som irriterar mig är att jag inte vet var eller vad som luktar, men jag kommer att ta reda på det.
Jag MÅSTE få veta vad The Gran Canaria Smell är!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag väntar med spänning!