onsdag, december 17, 2008

Nattjobb

Jobbar natt den här veckan på sjukhuset, det är så där. Men va fan tänker du, du får ju sova hur länge du vill på dagen!? Men det är just det, jag brukar vakna vid halv två och inte veta vilken dag det är eller ens var jag är någonstans, blir helt jävla koko av att sova på dagen. Vaknade idag och var plötsligt HELT övertygad om att det var Torsdag och att jag skulle på ett möte om en halvtimme på redaktionen.
Min hjärna kan inte i det tillståndet ta några som helst logiska beslut och min kropp begår fysiologisk harakiri vilket resulterade i att jag plötsligt befann mig i garderoben och funderade på om jag skulle ta slips eller inte idag. Slips?! jag använder väl för fan inte slips!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbar du svart?

Peder sa...

Jag har rätt ofta svart på mig på jobbet, så ja, man kan väl säga att jag jobbar svart

Erica sa...

Du är bara gammal...