söndag, december 21, 2008

Offentliga toaletter

Jag och sjömannen gick ut sen, vi hade jävligt roligt och det kanske var lite på grund av Prosit Vodka (ska sägas med rysk brytning). Vi kom till Marie Laveau och jag hade nästan glömt att de inte har toaletter på herrarnas, bara urinoar. Jag KAN inte kissa i urinoarer, spelar ingen roll hur jävla kissnödig jag är, det liksom låser sig helt bara. Så jag fick ställa mig i tjejkön till deras toalett, en kille knackade mig på axeln och frågade om jag visste att det fanns urinoar, fan. Inte så jäkla John Wayne att stå där som ett mongo.
Det märkligaste på herrarnas toalett är att det bredvid urinoaren står en toalett, helt öppet. Det ska vara riktig jävla bajskris innan man sätter sig på den, sitta där bredvid en snubbe som kissar i urinoaren och kolla på alla människor som går förbi och kollar på dig när du sitter och skiter, väldigt avspänt.

Jag vaknade med en rätt stor trädgren bredvid mig idag, jävla Prosit Vodka

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den där grenen du nämner, är det en vanlig gren?

Peder sa...

Ja, typ ek. Inte en mänsklig

Karin sa...

God Jul på dig grabben!

Sofia sa...

Den vanliga lindgrenen var inte hemma!!