måndag, december 01, 2008

Peder provar nåt nytt: Filbunke

Jag har precis ätit mitt livs första filbunke, jag vet inte varför jag köpte den och jag kan inte säga att jag är helt såld. Det stod att man kunde ha ingefära, kanel eller socker på och att man inte skulle röra om. Jag valde socker och rörde inte om. Förstår inte riktigt varför man inte ska röra om, men det var liksom rinnigare i botten, kan vara därför.
Konsistensen var lite som manet (ja, jag har ätit manet) blandat med tapetklister och smaken som utspädd filmjölk som skinnat sig.

Med detta vill jag väl bara säga att det är idiotiskt att äta filbunke och efter du läst det här så behöver du alltså inte äta skiten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va äckligt!

Några uppslag till årets pepparkaka?
Obama kanske.., eller familjen Cosby.
Brunei skulle kunna bli fint också.
Eller nåt mer abstrakt, som finanskrisen - baka den om ni kan!

/vi som inte e me för att vi e nån annanstans..,
men vi kommer gärna å förstör skiten i januari.

Peder sa...

Familjen Cosby är ju fucking brilliant! Ska försöka driva genom förslaget i kväll