tisdag, februari 24, 2009

Jävla prylar 2

Jo jag lämnade ju in min nya fina touchskärmsmobil på lagning eftersom den ibland inte reagerade alls när man tryckte på skärmen och ibland fick eget liv och gjorde lite vad den ville. I Lördags fick jag sms om att min telefon var lagad och nu fanns att hämta på 3's butik i Skrapan och jag hämtade den, oj vad jag hämtade den.
Var och åt indiskt med Legofrisyren efter det och när jag gick in på resturangen försvann mottagningen, helt. Tänkte att Indierna kanske hade byggt in bly i resturangväggarna, ibland försvinner ju faktiskt mottagningen i vissa hus så jag tänkte inte mer på det. När vi var färdigätna och gick ut hade jag mottagning igen. Sen gick jag hem och gissa vad, mottagningen försvann igen.
3 hade alltså byggt om min telefon till en utomhustelefon!

Gick tillbaka till 3 och förklarade vad jag tyckte om deras sätt att laga telefoner och att jag räknade med ersättning för sveda och värk och en ny telefon. Det fick jag inte.
Så nu sitter jag här med en värdelös, ful jävla lånetelefon igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en utomhustelefon

Anonym sa...

in med det gamla och ut med det nya