lördag, oktober 24, 2009

Utan bredband

Ja det har ju inte hänt så mycket på bloggen senaste veckan men det beror helt och fullt på att mitt mobila jävla bredband är inlämnat på lagning. När jag lämnade in det sa jag att det nog var glapp i själva dongeln till han som stod i Trebutiken.
- Haha näe du det tror jag inte, sa han med ett mästrande flin,
- Men då kan ju du dra åt helvete, sa inte jag.
Han tog in den för att ominstallera drivrutinera, skulle ta en kvart. Efter en kvart visar det sig att:
- Den är glapp i själva dongeln hära så den måste lämnas in på reparation, brukar ta två veckor ungefär. Grejen är ju att vi inte har några lånedonglar.
- Men då kan ju du dra åt helvete, sa inte jag och tackade så mycket för hjälpen.

Helgen tillbringar jag hos mina föräldrar i Horn och ikväll är det mormors årliga kräftskiva som ska hållas på Rumma gård. jag ska bli full.

Inga kommentarer: