måndag, januari 18, 2010

I US of A


Jag och Gammel på hotellrummet i Las Vegas.

En vecka har gått och jag har hunnit med Vegas, Ron Jeremy och Madonnas hus. I Vegas var vi onyktra men ändå väldigt trevliga, jag och Gammel. I förrgår var vi på anrika Whiskey a go go. Jag hade givetvis ganska höga förväntningar men de grusades rätt hårt av ett kukdåligt liveband med en episkt ful trummis, öl i plastglas och osofta människor med bandanas över flinten. Efter några järn (i plastglas) så gick vi därifrån och hamnade på lika popkulturistiskt anrika Rainbow och där i ett mörkt hörn iklädd rosa Foppatofflor, mysbrallor och för stor "Ron Jeremy on tour" t-shirt står Jon Jeremy! Jag var givietvis tvungen att gå fram och skaka hand med Ron Jeremy. Det kanske inte är helt skitbegåvat att skaka hand med Ron Jeremy, en man som bland annat gjort sig känd för att kunna suga av sig själv, jag kände mig smutsig efteråt.
Igår köpte jag och Gammel en star map och åkte upp bland de fina kåkarna i Kaliforniens svar på Lidingö - Hollywood Hills. Vi var sjukt peppade på att få se hollywoodskådisar kratta löv och gå ut med hunden vid sina gigantiska hus, det vi såg var ett gäng grindar, stora jävla grindar. Det enda hus vi kunde se helt var Madonnas hus, vi ropade på henne men hon var inte hemma.

Idag ska jag tatuera mig hos Kat Von D, mer om detta senare.

Inga kommentarer: