måndag, mars 22, 2010

En diskussion som inte ledde någonstans, verkligen

Hotta Loff ringer mig, efter en längre diskussion om hon ska köpa en iPhone med 16 eller 32gb minne säger hon:
- Nu till det viktigaste, vad ska jag äta idag?
- Hamburgare
- Hmm, det är ingen dålig idé men jag hade kanske tänkt enchiladas.
- Hamburgare är bättre
- Men det är så svårt att få allt att stanna på burgaren när man gör dom själv
- Man får bygga taktiskt och med eftertanke.
- Vad är det för skillnad på enchilada och quesadillas? Jag vet att jag är sugen på en av dom men jag vet inte vilken som är vilken.

- Det är väl samma skit - tortilla, ost, tomat, guacamole och nån sorts kött.
- Det kanske blir hamburgare ändå, kan man ha guacamole på hamburgare?
- Absolut, det finns inga regler där
- Men vad är quesadilla?
- Jag vet inte
- Men du måste bestämma vad jag ska äta!
- Hamburgare, det vet du ju vad det är i alla fall
- Men det är så svårt att bygga!
- ....

Inga kommentarer: