måndag, maj 31, 2010

Förlåt, förlåt


Jo jag är ju i (på?) Filippinerna och jobbar med ett känt TV-program, har varit här i nästan två veckor. Det är sjukt varmt på Filippinerna, det märks mest på att alla infödingar går med paraply och vi svenskar glider runt med kroppsstora svettfläckar.
På bilden ser ni min Dharma Initiative-fjällstuga, mitt ute i djungeln kan man njuta av papperstunna väggar och AC. Fabulous!


Kvällen innan jag åkte hann jag, sjömannen och Tobbelicious gå på F12-premiären (tack Emelie). Tobbelicious skulle jobba dagen efter och tog det lite piano men på något konstigt vis blev jag och sjömannen rejält på arslet. Vi avslutade kvällen med att kissa på Rosenbad. Sen åkte jag hem och packade, sov tre timmar och tog en taxi med Catrin till Arlanda, enligt Catrin så har jag tydligen varit mer pratsugen än jag var just då.

Inga kommentarer: