tisdag, augusti 31, 2010

Tillbaka

Ja va fan ska jag säga, jag var i New York i en månad utan att blogga och det är ju givetvis inte ok. New York är en helt fantastisk stad och du borde åka dit, nu. Här är i alla fall en liten recap på en del av det som hände:

Jag såg Manhattan från Empire State Building.
Jag såg Manhattan från Central Park.

Jag sa hej till Larry David och Larry Charles i Central Park.

Jag och mitt team fick nya artistnamn.

Jag hängde på Monks.
Catrin hälsade på innan hon åkte till Colombia.

8 kommentarer:

Catrin sa...

Varför är jag rödhårig?

Brendmo sa...

Vad som helst kan hända på den här bloggen

Anonym sa...

Nu ere fan oficielt när bruden får va me i bloggen

Brendmo sa...

Du kan va oficiel, eller officiell, vilket som

Jenny sa...

Oficielt eller officielt...

Brendmo sa...

Ja, nu är jag ju i USA så man kan ju stava det på engelska också

Tony sa...

Jag är officiell nu när jag är med på din blogg. Du är blogg. Kuk!

Brendmo sa...

Du är aldrig oficiell, Weird Shorts Tony.