onsdag, mars 23, 2011

Jag skulle köpa iPad

När jag kom fram till Apple Store så låg/satt/stod det ett gäng uteliggare i en svinlång kö, det var kön för att köpa iPad.
Jag började prata med en trevlig, bögig herre som stod bakom mig och det visade sig vara en skådis vid namn Daryl Keith Roach.
När Daryl fick reda på att jag var från Sverige så började han fråga om Stig Larsson och jag erkände att jag inte läst böckerna eller sett filmerna. Daryl sa att han ska åka till Sverige, enbart för att böckerna och filmerna is so fucking good!
Jag kommer snart att läsa första boken, kanske är jag klar med den lagom till att jag åker till Sverige.
Kön, nej inte fortplantningsorganet.

Daryl, som en gång haft ett norskt ligg som hette Erik.

2 kommentarer:

Tony sa...

Du hatade ju din första iPad. Va fan ska du ha en till för? Norska bögar är de värsta bögarna. Dom luktar fist. Har jag hört.

Brendmo sa...

Jag älskade ju min första iPad! eller älska är ju ett starkt ord. Jag gillade min första iPad, eller gilla är ett starkt ord. Jag tyckte min förra iPad var helt ok, eller helt ok är kanske att ta i. Jag hade den förra iPaden.

Det där med de norska bögarna har nog du mer koll på än jag. Har jag hört.